Jak powinna wyglądać komunikacja wewnętrzna firmy?

Dodano: 21.05.2014

Małe i duże firmy próbują sprawić, żeby przekaz informacji był szybki, a pracownicy zawsze znali aktualności. Niestety nie w każdym przypadku mechanizm funkcjonuje prawidłowo i w zgodzie z planami przełożonych. Jak musi wyglądać wewnętrzna komunikacja?

Dopiero od jakiegoś czasu przedsiębiorcy zwrócili uwagę na problem niewłaściwej komunikacji wewnętrznej. Chaos, brak jasnych wiadomości oraz domysły stały się codziennością. Żeby nie było konfliktów trzeba poprawić całą procedurę.

Ze wzgląd na rozwój internetu i nowych technologii dobrze jest wybierać uznane narzędzia, z których może skorzystać każdy. Chodzi przede wszystkim o popularne komunikatory, portale społecznościowe oraz dedykowane portale i strony. Równie nieźle sprawdza się wysyłanie nowości na adresy mejlowe oraz krótkie wiadomości na telefony służbowe.

Z pewnością można zwoływać spotkania służbowe i narady w gronie pracowników. Aczkolwiek zajmują wiele czasu, muszą być przeprowadzane wielokrotnie i rzadko obecny jest cały skład.

red. Justyna Błahut
eprawny.biz